Sunday, November 4, 2007

玄.自述


在自己部落格的第一篇也不懂要写些什么的,就来个简单的自我介绍吧!我名叫志玄,家乡朋友都叫我啊贤,升上大学后,朋友都叫我’ahhsim’,今年20岁,爱好……

...这样介绍好像会有点无聊哦?......=.=…好啦!!!就来个性格介绍好了,身为人马/射手座的我,天生超爱自由,超好玩…也是个超不正经的大孩子..如果以一种动物来形容自己,我应该会选’鱼’吧..是在海里,而不是鱼缸里的鱼哦!!

为什么会说自己是鱼呢?除了爱自由以外,就是因为我很爱水咯…尤其是海!.每当我沉入水里,都会有个想法,”什么事都不必想了,让自己平静一下吧!”水里真的是平静得不得了的地方!所以每当有烦恼,游泳是我最好的方法了.对于海呢,我还需要有待研究..所以嘛,我才会以”冲浪,潜水”当我人生中必学的运动!..

这些,应该算是我对自己的了解了!!不过,我更想听听我朋友对我的了解,我在你心目中是怎样的人

6 comments:

gregorian said...

hiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! :] number 1!!! yay!!!!!! XD

Anonymous said...

omg !!! sim..
hw cum u suddenly write blog??
tis nt like u le..
hehe..

Anonymous said...

ok lo...since u ask us comment, wht u wan to know 1st sin? appearance o inside of ur heart?...appearance not bad lo, act can attract many many mei mei lo...just y when holding hand with u, no any spark come out geh?is tht my prob? haha...ur inside beauty...i stil need summore time to judge,..haha wait for me one day tell u again ya...=P

YOGA said...

好耶 ahhsim有blog了
我link了你的blog到我那儿了
有空我会来监视你的 哈哈


爱自由的你很好啊
在我眼中
你一直是dare to be yourself的人
加油!

哪根葱 said...

Ahh sim !!!
u oso bcum a blogger dy...
haha...xpecting what u will write in your blog...jia you...

fReeedGed3niS3 said...

wah...since knw u till nw, i just realised tat u r a fish o..hehe...
erm...ahsim..really a nice nice nice guy...very comfort to be ur fren, like my "ji mui"..hehe...
from ur appearance, i can see ur brave n love to enjoy the life....u knw? u r the best...jia you o...more confident to be urself....
gambateh!!!miss yea....